Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä diagnoosi 2011

Hei!

Tässäs sitä odotellaan 13 .10 päivää ja sitten selviää mitä lääkettä tule ja millaiset hoidot. Eipä juurikaan pelota, päällimmäisenä jännitys jota mun muutamat ystävät ovatkin ihmettelleet suuresti. Perhe on kyllä hyvin suuri tukija joukko, kuten aiemmin kirjoitin että huumoria riittää. Mulla nämä aikuisiän lapset( tytär 22 ja pojat 2x 20 ) asuvat vielä kaikki kotona. Tyttö opiskelee ja pojat intin jälkeen työharjoittelussa. Anopista on ollut suuri tuki, hän itse on joskus nuorena sairastanut ja saanut sytostaattihoitoja. FB yhteisössä mulla on paljon myös vertaistukea ja tukihenkilöitä, ystäviä. Kyllä mullakin tää sairasloma jatkuu, en voi olla töissä infektioriskin takia. mutta voi että odotan sitä päivää kun kaikki on takana ja pääsen taas ihanien potilaiden ja työkavereiden joukkoon. Onneksi on harrastuksia eiköhän siinä aika kulu mukavasti.

Hyvää vointia ja jaksamista myös sinulle !!

Memmu
Memmu66 | 11.10.2011 klo 09:08:55