Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Päätöstä sädehoidon aloittamisesta odotellessa

Hei!
Laitan vähän väliaikatietoa, kun olen aiemmin täällä kirjoitellut. Sain viime torstainan viimeisen CEF-hoidon, ja sädehoitojen piti alkaa 3 viikon kuluttua. Vihdoin tapasin lääkärin, joka kuunteli, miksi en haluaisi sädehoitoon. Miettivät sitten asiaa porukalla, ja päättivät lähettää minut neurologille, jonka lausunnon jälkeen vasta päätetään, annetaanko sädehoitoa vai ei. Minulla on neurologille aika ensi viikon keskiviikkona, aikaisemminkin olisin päässyt, mutta vointini on sen verran heikko, että en halunnut tällä viikolla mennä. Hieman jännittää, mihin päätyvät. Itse olen edelleen sitä mieltä, että vaurioiden pelossa en mene sädehoitoon. Toisaalta hirvittää, jos tauti uusii, ja toisaalta sekin, jos vaikka tarjoavat lisää sytostaattihoitoja. En millään enää haluaisi niitä ottaa, mutta se on kuitenkin pienempi paha kuin mahdolliset sädehoidon aiheuttamat vauriot.

Hoito oli siis torstaina, ja nyt olo alkaa oleen jo parempi, olin tänään jopa puoli tuntia ulkona. Istuin verannalla, mutta sain ainakin raitista ilmaa.

Joku palstalla oli sellainen, jonka sädetys oli jätetty antamatta aiempien vaurioiden takia, mutta nyt en hänen viestejään enää löytänyt. Jos joku tietää, kun niin kirjoitti, niin kertokaa, kun haluaisin kysellä lisää. Tai jos löytyy joku muu, jolle on näin käynyt.

t. Ellinoora
ellinoora | 8.4.2008 klo 14:06:31