Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Päätöstä sädehoidon aloittamisesta odotellessa

Hei!
Rintasyöpä on kyseessä, koko poisto ja kainalon imusolmukkeet. Gradus oli III, jakautumisprosentti tai mikä sen oikea nimi onkaan, oli 99 %, kasvaimessa verisuoni-invaasio, yhdestä imusolmukkeesta kainalosta löytyi pesäke, ja kyseessä hormoninegatiivinen syöpä, eli hormoonihoidoista ei ole apua. Näillä perusteilla on päädytty hoitoihin 3 x Taxo, 3 x CEF ja 25 kertaa sädehoito.

En enää muista mitä kirjoitin aiemmin, mutta tosiaan ensi viikon keskiviikkona on neurologi, ja eilen soittivat syöpäpolilta, että lääkäri soittaa minulle sitten 21.4, ja puhelimessa sitten kertoo, mihin ovat päätyneet.

Minusta on melkein huvittavaa, vaikka oikeasti se on kauhistuttavaa, että silloin hoidot määränneille lääkäreille ja koko sädehoito-osastolle ei ole mennyt mitään tietoa minulle aiheuttamistaan vammoista...Eli he määräävät vain hoitoja täysin tietämättä, mitä niistä aikaisemmille potilaille on tullut. Nyt kun tämä minun tapaukseni tuli ilmi, ovat kaikki ihmeissään, että eihän näin voi käydä, eikä koskaan kenellekään ole käynyt? Luulen, että on käynyt, mutta heille ei vain yksinkertaisesti tieto mene, eivätkä tule niitä sairaalan koneelta jälkikäteen tutkineeksi...

t. Ellinoora
ellinoora | 9.4.2008 klo 09:08:51