Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: OIREET gyn. leikk. jälkeen !

Mäkin aika pintapuolisesti tänne kirjottelen. Ikäväkseni olen huomannut että niistä harvoista, joille syövästäni kerroin,niin osa on raivostuttavan uteliaita. Ei todellakaan kiinnosta jotakin intiimiasioita etc.käydä puhumaan, asia silloin eri jos itse haluan puhua.Tuntuu että eräskin ystäväni on alkanut tutkimaan netistä ym.tietoa tästä syövästä ja nyt tietää sitten omasta mielestään kaiken.Fakta mun mielestä on että vain syövän kokenut voi ymmärtää tarpeeksi toista saman kokenutta.Ja jonkinlaista yksityisyyttä pitäisi jokaisella olla. Mutta asiasta toiseen. Kyllä mulla monet itkut itketty,miksi terveyden piti mennä. Nyt alan jo asennoitumaan,että kipuja ja muita oireita tulee pysyväksi jäämään. Hyväksy en tätä,sinnittelen eteenpäin ja toivon että jonakin päivänä näkisin elämäni aurinkoisempana. Muuta neuvoa en osaa antaa,mutta kannattaa ajan antaa nyt vain mennä eteenpäin. Hidastahan tämä henkinen toipuminen tuntuu olevan. Helpompi olisi,jos olisi oireeton. Niin ne lääkärit kaunisteli mullekin,että leikkaus, hoidot ja that'it! Mut ei se niin mennykään: (.
Minni 2 | 18.3.2010 klo 18:49:55