Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: TIPUTUS VAIN TERVEELLE PUOLELLE ???
Heips!Mulla jo toisella tiputuskerralla (taxo ja herceptin) oli ongelmia tuon kanyylin laiton kera. Vasta 4:llä kerralla saivat kohdalleen. Viikon kuluttua on 3. tiputus, joka tapahtuu polin puolella. Soitin syöpähoitajalla, ja kysyin tuosta kestokanyylista ja sovittiin, että varataan minulle aika 4. tiputukseen taas osaston puolelle, jolloin anestasialääkäri asentaa tuon kanyylin minulle. Tämä on varmaan välttämätön, koska mulle on määrätty tuo herceptiini vuodeksi, kolmen vkon välein. Olis suonet aika pahuksen tiukoilla.
Eka tiputuskerta, kanyyli terveessä kädessä. Ja tuolla toisella kerralla yritettiin ensin leikattuun kaksi eri kertaa, vaihtoi terveeseen käteen, ja kun sekään ei vielä onnistunut, tuli eri hoitaja ja sai sen leikatun käden peukalon alapuolelle. Et silleen! Eivät taida olla niin tarkkoja tuosta enää. Heti leikkauksen jälkeen minullekin sanottiin, että tiputukset vain terveelle puolelle, samoin verikokeet pitäisi ottaa vain terveeltä puolelta. Nyt mietin, että tarkoittiko tuo vain leikkauksesta toipumisaikana vai aina ja ikuisesti. Se jäi pimentoon.
Terkuin Peevikki
- TIPUTUS VAIN TERVEELLE PUOLELLE ???hannakaija
- Re: TIPUTUS VAIN TERVEELLE PUOLELLE ???hannakaija
- Re: TIPUTUS VAIN TERVEELLE PUOLELLE ???tanssityttö
- Re: TIPUTUS VAIN TERVEELLE PUOLELLE ???peevikki
- Re: TIPUTUS VAIN TERVEELLE PUOLELLE ???tanssityttö