Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Iso rintakasvain ?
Hei !Olen uusi tällä sivustolla, mutta keskustelut ja nimimerkit aika tuttuja, koska epätoivoisesti olen lukenut palstaa ja keskusteluja jo kuukauden ajan. Minulla on nyt tiistaina oysissa rinnan kokonaispoistoleikkaus ja imusolmukkeiden tyhjennys.
Minulla oli 2002 lobulaarinen in situ samassa rinnassa ja silloin säästävä leikkaus. Nyt samassa rinnassa todella suuri 6 cm halkaisijaltaan ja ainakin toinen piempi tumor. Jälleen kyseessä lobulaarinen karsinooma.
Hakeuduin tutkimuksiin rinnan ja kainalon tarkkarajaisen jatkuvan pistävän ja vihlaisevan kivun vuoksi. Syöpäpesäkkeet löytyivät vasta magneettikuvauksessa.
Onko kenelläkään kokemusta näin isosta kasvaimesta ? Itsestäni tuntuu, että se on varmasti levinnyt muuallekin. Pieniä oireitakin on.
Jos joku jaksaa vastata, suuret kiitokset ! Leikkaus ei pelota niinkään, mutta tämä epätietoisuus ahdistaa suunnattomasti.
Ystävällisin terveisin
Sirkkis
- Iso rintakasvain ?Sirkkis
- Re: Iso rintakasvain ?hellätaimi
- Re: Iso rintakasvain ?Sirkkis
- Re: Iso rintakasvain ?hellätaimi
- Re: Iso rintakasvain ?palsternakka
- Re: Iso rintakasvain ?vitamiinit
- Re: Iso rintakasvain ?Cuskan Alec
- Re: Iso rintakasvain ?"TRI-atloonari"