Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Nyt meni lapselta hermo syöpään
Minulla on kymmenen vuotias neito, joka on aikaisemmin suhtautunut hyvin syöpääni. Mutta nyt on neidillä hermo mennyt. Minulla on viimeinen doke mennyt ja olen voinut aikasen huonosti, luulen kylläkin syyn olevan Xelodassa. No tyttösen viimeinen pisara tuli tänään , kun hän tuli koulusta ja löysi minut vielä nukkumasta, olo oli tosi huono ja vatsa kipeä. Taas kerran selitin, että huonovointisuus johtui lääkkeestä, mutta siihen neito tokaisi, että mikset voi olla sairaalassa syömässä noita lääkkeitä. Vähän ajan kulutttua tuli , että mikisi toi syöpä kestää noin kauan, huh. Loppu iltapäivä onkin sitten mennyt itkuisena.Alkaaa olla sellainen tunne , että en osaa selittää asioita oikein, kun häntä noin ahdistaa. Lähes aina olen yrittänyt olla pukeissa kun hän tulee koulusta, ettei hänelle tulisi kurja olo. Nyt olisi hyvät neuvot kalliit , miten saisin häntä autettua. Olen alusta asti kertonut hänelle totuudenmukaisesti tästä sairaudesta, myös huumorilla. Tuntuu tosi kurjalta, että än on sijaiskärsijänä.
- Nyt meni lapselta hermo syöpäänulriikka