Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Voisitteko kertoa minulle rohkaisevia tarinoitanne?
Hei alkusoitto mollissa!Mitäpä tässä kertoisi, kun tuntuu että on tarinansa jo moneen otteeseen kertonut? Tautini oli erittäin ärhäkkä, paikallisesti laajalle levinnyt Her2-positiivinen, hormoninegatiivinen duktaalinen rintasyöpä, ja viime keväänä, kun se viimein löytyi, olin 42-vuotias. Minulle tehtiin rinnanpoisto ja täydellinen kainalontyhjennys, minkä jälkeen sain kuusi satsia sytostaatteja, Herceptinin ja sädehoitoa.
Hoitojen päättymisestä on nyt puoli vuotta ja elämä jatkuu, niinkuin ennenkin. Käyn töissä ja jatkan liikuntaharrastuksia entiseen malliin. Vain rintavako puuttuu, mutta ei sitä osaa asiallisissa hommissa kaivata, joskus harmittaa kun näkee oikein upean decolteen tuolla kaupungilla;) Oireita tulee aina kuunneltua, mutta vielä en ole vaihdevuosissa. Kuukautiset tulevat ja sukupuolielämääkin on.
Anna itsellesi aikaa toipua ja ole kärsivällinen. Itke silloin kun itkettää, ja nauti hetkestä, kun se on hyvä. Ei ole muuta tietä, kuin päivä kerrallaan eteenpäin.
T. Karhutar
- Voisitteko kertoa minulle rohkaisevia tarinoitanne?alkusoitto mollissa
- Re: Voisitteko kertoa minulle rohkaisevia tarinoitanne?alkusoitto mollissa
- Re: Voisitteko kertoa minulle rohkaisevia tarinoitanne?Karhutar