Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Voisitteko kertoa minulle rohkaisevia tarinoitanne?
Kiitos Karhutar!Mieheni kommentoi eilen minulle, kun kerroin pyytäneeni tällä palstalla hyviä uutisia, että olinko miettinyt, että pelkkien positiivisten uutisten pyytäminen ei ole realistista ja olisiko sittenkin parempi kysellä kaikenlaisia tarinoita. Itse koen, että NYT, juuri nyt ja näinä aikoina haluaisin kuulla vain rohkaisevia tarinoita - sisältäväthän ne samalla tosiasioita vaikkapa hoitojen kestosta jne. Oli tosi rohkaisevaa lukea viestisi ja taas huomata, että ohituksia ei ole tässä liikenteessä mahdollista tehdä, mutta vielä tulee aika, jolloin elämä näyttää miltei entiseltään - toivottavasti. PAITSI, niin uskon, sen laatu on ihan toista kuin tähän asti.
Kiitos myös erinomaisista ravitsemusneuvoistasi - nyt on halu elää niin terveellisesti kuin vain mahdollista - keräten voimia tulevaan. Minulla on 2 -tyypin diabetes ja verenpainelääkityskin sekä astmapiippukin käytössä, joten elämäntapojen muutokselle on ollut tilaus jo monia vuosia...
- Voisitteko kertoa minulle rohkaisevia tarinoitanne?alkusoitto mollissa
- Re: Voisitteko kertoa minulle rohkaisevia tarinoitanne?alkusoitto mollissa