Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pelottaa...
Kokopoiston jälkeen kuulen sitten minäkin varmaan koko rinnan tilanteen, löytyykö vielä jotain muuta...Juu, minulta kuvattiin ja merkittiin tuo yksi ja ainoa vartija, joka sitten leikkauksen yhteydessä poistettiin ja patologi tutki sen ja puhdasta näytti.
Mulla sama, koetan kotona lasten edessä olla urhea ja pirteä. Siksi on hyvä, että olen saanut kunnallisen psykologin jonka luona voi käydä juttelemassa ja itkeä vaikka silmät päästään, kuten tänään. Tuntuu, ettei läheisiä voi jatkuvasti kuormittaa...
Onpa kurjaa, että syövän vuoksi olet menettänyt työpaikan. Mutta hienoa, että olet löytänyt kuitenkin uuden! Itse opiskelen uutta ammattia ja kesätyökin oli sovittu. Kyllä muakin jännittää että jos ja kun uuteen ammattiin valmistun, millä viivalla syövän sairastanut kilpailee terveiden joukossa =(
- Pelottaa...Katjuliini
- Re: Pelottaa...Vaasa
- Re: Pelottaa...Katjuliini
- Re: Pelottaa...Vaasa
- Re: Pelottaa...Tulevaisuus?
- Re: Pelottaa...Anna52
- Re: Pelottaa...thegirl