Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pelottaa...
Kiitos vastauksestasi Anna. Mikä on tämä multifogaalinen syöpä, koetin googlettaa, löytämättä vastausta? Minulle ei tuollaisesta puhuttu, mutta voihan olla että myöhemmin kertovat. Jos vaikka säästivät minua, kun romahdin vastaanotolla ihan täysin...Sanoit, että yhdestä vartijaimusolmukkeesta löytyi syöpää. Minun käsittääkseni minulta ei ole poistettu kuin yksi vartija. Kuinka ihmeessä voin luottaa ettei se ole levinnyt toisen vartijan kautta. Kai tarkastavat kokopoistossa useampia imusolmukkeita, toivottavasti.
Kyllä tämä kaikki odottelu ja epätietoisuus on kamalaa. Varsinkin kun pelkään sytostaattejakin kovasti. Nyt kun vaan ei voi kun 'pysähtyä' ja elää päivä kerrallaan. Siinä onkin opettelemista ihmiselle, jolla on aina ollut sata rautaa tulessa.
Todella kiva kuulla kuitenkin, että jaksanut ja nyt elämä tuntuu jo paremmalta. Jos jaksa, kerro vielä mistä olet voimia ammentanut. Minulle ainakin tämä vertaistuki tuntuu olevan todella tärkeää.
- Pelottaa...Katjuliini
- Re: Pelottaa...Vaasa
- Re: Pelottaa...Katjuliini
- Re: Pelottaa...Vaasa
- Re: Pelottaa...Tulevaisuus?
- Re: Pelottaa...Anna52
- Re: Pelottaa...thegirl