Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pelottaa...
Hei Katjuliini!Et ole todellakaan ainut jota pelottaa, olen itse ollut paniikissa tähän päivään asti. Tänään sain tietää ettei syöpä ole levinnyt vaikka kainalossa olevista imusolmukkeista kolmessa oli syöpää.
Minulle tehtiin osapoisto ja ennen leikkausta tutkittiin myös toinen rinta, onneksi siinäkään ei ollut mitään. Nyt sitten odottelen sytostaatti hoidon aloittamista juhannuksen jälkeen.
Pahinta on todellakin odottelu ja epätietoisuus. Mutta muista että rintasyöpään on hyvät hoidot ja jos sivuvaikutuksia tulee niitäkin voidaan hoitaa. Minulla on ystäviä, jotka ovat käyneet tämän läpi ja kaikille ei tule pahoja sivuvaikutuksia hoidoista. Hiukset yleensä lähtee mutta ne kasvavat uudestaan.
Nautitaan hyvistä päivistä ja jos väsyttää yritetään levätä. Ystävät ja vertaistuki on parasta terapiaa. Kyllä tästä selvitään, älä tuhlaa aikaa murehtimalla etukäteen, vaikka tiedänkin, että se on todella vaikeaa.
Terveisin Anna52
- Pelottaa...Katjuliini
- Re: Pelottaa...Vaasa
- Re: Pelottaa...Katjuliini
- Re: Pelottaa...Vaasa
- Re: Pelottaa...Tulevaisuus?
- Re: Pelottaa...Anna52
- Re: Pelottaa...thegirl