Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leikattu
Kiva kuulla Tiksa, että haava jo viikossa parantunut hyvin. Toivottavasti niin käy myös minulle.Jännittäviä aikoja todella elellään. Ei olisi ennen syyslomaa osannut kuvitellakaan millaiseen myllyyn, karuselliin ja vuoristorataan tässä joudutaan! Ei tämän näin pitänyt mennä! Mutta näin se elämä jakaa yllätyksiään! Välillä hyviä ja välillä huonoja. Mutta tässä junassa sitä nyt on puksuteltava asemanväli kerrallaan, tuli sitten mitä tuli matkalla vastaan.
Sen verran kirurgi sanoi että yhdestä imusolmukkeesta löytyi syöpää (suurentunut imusolmuke), en sitten tiedä onko se lopullinen tulos, vai voiko patologin tutkimuksissa vielä myöhemmin tulla esille lisää. Vartijasolututkimusta minulle ei tehty. Lääkäri sanoi ennen leikkausta, että koska toinen pesäke lobulaarinen, vartijasolututkimus ei olisi luotettava. Sen takia tehtiin suoraan kainalontyhjennys.
Joo todellakin, joulusiivous saa nyt jäädä mahdollisimman vähille. Katsotaan nyt voinnin mukaan mitä jaksan. Ikkunaremonttikin on vielä kesken ja tuottaa pölyä, mutta kyllä tuo minun rakas siippani ne hoitaa! Nyt on vaan asiat priorisoitava. Tulee näitä jouluja vielä!
- LeikattuTiksa
- Re: LeikattuUppe
- Re: Leikattupunahattu
- Re: LeikattuNinniliini
- Re: LeikattuHeta-71
- Re: LeikattuTiksa
- Re: LeikattuNinniliini
- Re: Leikattu03092012
- Re: LeikattuTiksa
- Re: LeikattuSilkki