Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Leikattu

Olihan se itselläkin kova paikka kohdata oma peilikuvansa. Leikkauksen jälkeen sairaalassa hoitaja vei minut erilliseen huoneeseen ja antoi kotihoito-ohjeita. Itkeä tirautin, etten halua ikinä nähdä itseäni peilistä. hotaja oli todella ihana ja sai mut rauhottumaan ja kannusti kohtaamaan "siistin ja kauniin" arven. Ja ei se sitten niin kauheaa ollutkaan. Kotona poikani (8v) odotti ihmeissään äitiä kotiin. "Saanko mä nähdä sen arven?" kysyi pian ja kyllä mä näytinkin. Tuumasi vain että onpa hassun näköinen ja jatkoi leikkiään.

Eilen sain paksun ruskean kirjekuoren postissa. Ajattelin että joku ilahduttaa mua lahjalla. Avasin sen innoissani ja sisältä pyörähti ensimmäisenä pieni ruskea pullo. Ai, jotain tuoksurohtoja varmaan, ajattelin ja avasin kirjenivaskan, keneltäköhän...; Syöpäklinikka! Ihan kauhiaa!!
ne lähetti mulle jo nyt kutsut kokeisiin, vaikka odotuksen piti olla pari viikkoa. Ruskea pullo sisältää varjoainetta ja se nautitaan torstai-iltana ennen seuraavan aamun röntgeniä.

Nyt alkaa jännittämään ja pakko hoitaa asioita kuntoon ennenkuin "iso pyörä lähtee todella pyörimään" ja hoidot alkaa. Kun ei sitten tiedä missä kunnossa on. Pakko lähteä Jouluostoksille nyt eikä viidestoista päivä!

t. Ninniliini
Ninniliini | 27.11.2012 klo 09:05:14