Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tamofeenia vai ei?

Täällä yksi Tamofenin popsija. 7 kuukautta lääkekuuria takana ja aion jatkaa. Päiväoireet ts. kuumat aallot lähes hävinneet. Aamuyöstä vispaan peiton kanssa, ellen käytä Ergotaminia, siis vastalääkettä. Jos näin hyvin menee, syön lääkkeeni kiltisti, jos se suinkin vähentää uusiutumisriskiä. Tiedän kyllä henkilön, jolla oli hyvin samantyyppinen syöpä kuin minulla. Hän sai niin voimakkaat vv-oireet, ettei olisi pystynyt käymään töissä, jos ei olisi lopettanut Tamofenia. Hänen sairastumisestaan on jo 7 v. eikä syöpä ole uusinut.
Oli helpottavaa kuulla 1-vuotistarkastuksesssa, että kaikki ok. Onneksi syöpä ei enää ole jokapäiväinen peikko ajatuksissa, vaikkei siitä varmaan täysin irti pääsekään. Ja olen niin onnellinen uusista hiuksista. Luulin, ettei minulle passaa lyhyet hiukset. Mutta kampaajan käsittelyn jälkeen totesin, etten enää luovukaan lyhyestä lookista. Ei olisi ollut rohkeutta kokeilla näin uudenlaista ilmettä, mutta luonto puuttui peliin rajulla tavalla. Yksirintaisuus estää kyllä uimahallireissut. Minulla on lisäksi leikatun puolen kainalon ympärillä ylimääräistä löllöä, joka näkyy rumasti uima-asuissa.

lillukka | 18.1.2008 klo 20:59:27