Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: rintasyovan hormoonihoito

Satuimpas sivuille ja lukemaan tämän. Haluan lohduttaa teitä jotka olette noin alussa. Itse olen syönyt Tamofenia nyt 3 vuotta. Ensimmäinen vuosi oli vaikein. Niveljäykkyyttä, jatkuvia kuumia aaltoja, katkonaiset yöunet. Lohdutus on siis se, että sitkeyttä siskot, se helpottaa jossain vaiheessa. En edes muista ihan tarkasti milloin se alkoi kunnolla helpottamaan olisiko siihen mennyt reilu puoli vuotta. Sitten rupesi kuumat aallot vaan jäämään pienemmäksi ja muutkin oireet helpottuivat helpottumistaan.

Korjausleikkauksen ajaksi Tamofenin syöminen lopetettiin vähäksi ajaksi ja katkon jälkeen jälleen alkoi kovat kuumat aallot ja katkonaiset yöunet, mutta helpotus tulkin jo noin kuukauden kuluttua. Eli elimistö jotenkin tottuu tuohonkin.

Osa jättää syömättä pillerit voimakkaiden oireiden takia, mutta itse en ainakaan uskaltaisi tämän taudin kanssa kokeilla tai leikkiä millään tavalla.

Tsemppiä ja nikseiksi voisin vielä kertoa, että itse hommasin ainakin tuollaisen viilentävät geelityynyt. Sen kanssa on parempi nukkua ; )
kesätuulahdus | 30.8.2013 klo 15:31:45