Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: rintasyovan hormoonihoito

Hei Potilas74!

Olen samassa rytmissä hoitojeni kanssa kuin Piikup ja Kukkurukuu. Olikin mukavaa kuulla heidän kuulumisia tässä yhteydessä.

Minulla Tamofen vaihdettiin Femar -merkkiseen jälkihoitolääkkeeseen. Hikikarpalot puskee otsasta samalla tavalla kuin Tamofen´in kanssa, mutta harvemmin. Yöt selviän parilla herätyksellä. Syy lääkkeen vaihtoon olikin nivel- ja lihassäryt. Olen saanut painoani vähän putoamaan. Vaikuttavana tekijänä varmasti on, että ruoka ei oikein maistu. Syön kyllä kaikkea mitä ennenkin, mutta huomattavati pienemmällä intohimolla kuin aikaisemmin.

Olen päässyt jalkojeni kanssa fysiatrin käsittelyyn ja toivon, että ainakin lihassäryt tokenisivat. Nivelrikolle, joka polvistani löytyi, ei liene kovin monia korjaussarjoja olemassa.

Syyskuun alussa minulla onkin ensimmäinen "vuosikontrolli". Toistaiseksi vatsa ei vielä vääntele tulosten pelossa, mutta aika näyttää.

Toivotan oikein mukavia kesäpäiviä vaikka parin viikon päästä onkin jo syyskuu.

Uppe
Uppe | 14.8.2013 klo 18:53:06