Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kokemuksia yhdistelmästä Xeloda ja Taxotere?
cef-hoidosta..en tiedä sitten onko tämä kuin sinun cex, hoito.Minulla on toinen cef nyt keskiviikkona, ensimmäisestä ei ole tullut pahoinvointia, on hyvät pahoinvoinnin esto lääkkeet, emend, ondansetron, kortisoonitabletit,ja vielä nopeavaikuitteinen olikohan primperan (tarvittaessa lisänä), laskin että jos itse joutuisi kokonaan kukkarostaan maksamaan maksaisi n. 1000 euroa kolmen hoitokerran annostus...ainut mitä olen olen huomannut , on huimaus, eritoten pitkällään ollessa. Ja vielä on puutumista ja pistelyä varpaissa ja sormissa taxoteren jäljiltä, ei näytä kovin nopeasti toipuvan ennalleen, ja toipuuko sitähän en tiedä. Mieli alaa voin verrata vuoristorataan, ja yksinäistä puuhahan tämä sairastaminen on, vaikka ympärillä pyöriikin muita, välillä on hyvä olla yksin ajatustensa kanssa. Minä tykkään kirjoittamisesta, ja aloitin silloin heti kohta diaknoosin saatuani kirjoittamaan omaa tarinaani, ostin kirjan, johon itse kirjoittelen tuntemuksiani, ja tekemisiäni , milloin mitäkin mieleen tulee, se on mulle tietynlaista terapiaa.
Välillä on pitkiä aikoja ettei kirjaseen tule sanakaan,aina se on saatavilla , jos kirjoitusvimma iskee..hoidoissakin on mukana :) Mutta nyt taisi jo lipsahtaa aiheen ulkopuolelle koko kirjoittelu!
Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin Hyvää vointia ja viikkoa!
- Re: Kokemuksia yhdistelmästä Xeloda ja Taxotere?kuurankukkanen
- Re: Kokemuksia yhdistelmästä Xeloda ja Taxotere?kuurankukkanen