Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kokemuksia yhdistelmästä Xeloda ja Taxotere?
Hei!Mulla oli hoitona 8x doketakseli/syklofosfamidi yhdistelmä. Kolmannesta hoidosta lähtien mulle tuli hoidoista, noin viikon ajaksi, kovin masentunut ja ahdistunut olo. Lähinnä tuijottelin tyhjyyteen, olin apaattinen, itkeskelin ja ajatukset olivat kovin synkkiä, epätoivoisia ja tuntui ettei tästä mitään tule. Noina päivinä tarvitsin kaiken sisun, asenteen, luonteen, mieheni tuen ja vaikka minkä, että niistä pinnalle pääsi.
Mutta aina sieltä ylös tultiin ja kyllä se hyvältä tuntuikin kun aamulla huomasi, että kaikki on taas ennallaan ja elämä maistuu, voimat palautuu. Kurja olo poistui yhtä nopesti kuin tulikin. Hoitojen edetessä opin inhoamaan tuota sytostaattimasennusta mutta koskaan ei ollut vastenmielistä mennä hoitoon. Tieto siitä, että lääkkeet tehoaa antoi voimia noihin alakulo päiviin.
Voimia ja tsemppiä teille jotka sytovesissä sukeltelette, kyllä sieltä pinnalle aina tullaan.
Terkuin,
- Re: Kokemuksia yhdistelmästä Xeloda ja Taxotere?kuurankukkanen
- Re: Kokemuksia yhdistelmästä Xeloda ja Taxotere?teppana
- Re: Kokemuksia yhdistelmästä Xeloda ja Taxotere?kuurankukkanen