Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kokemuksia yhdistelmästä Xeloda ja Taxotere?
Minulla on takana ensimmäinen Taxotere-tiputus. Maanantaina kävin ja maanantai illasta olen nyt syönyt Xelodaa annoksella 3+3. Kortisonin loppumisen jälkeen olin kaksi päivää ihan unessa ja tänään on ollut muuten pökkyräinen olo. Lievää kuvotusta on ollut. Pahinta on ehkä joka paikan kipu, hipiä on herkkä kuin mikä. Särkylääke onneksi hiukan auttaa, että jaksaa puuhastella jotain pientä. Varsinkin lähteä ulos, sillä huomaan, että ulkoilma tekee ihmeitä. En tiedä johtuuko Xelodasta vai tästä tilanteesta, että tänään on ollut myös hirveän ahdistunut ja levoton olo. Välillä olen ihan epätoivoinen, ja mietin kuinka jaksan vielä reilun viikon rämpiä lääkkeen kanssa. Jouduin pienentämään annosta eilen illalla, kun tuli niin pahaa huimaustakin. Sain rintasyöpädiagnoosin joulukuussa ja tammikuun alussa minulta poistettiin vasen rinta. Voi olla, että muutenkin tämän uuden elämäntilanteen prosessointi on kesken eikä kaikki vaivat johdu lääkkeistä. Toivon tsemppiä ja jaksamista teille kaikille kohtalotovereilleni. Pidetään lippu korkealla!- Re: Kokemuksia yhdistelmästä Xeloda ja Taxotere?kuurankukkanen
- Re: Kokemuksia yhdistelmästä Xeloda ja Taxotere?niina76
- Re: Kokemuksia yhdistelmästä Xeloda ja Taxotere?kuurankukkanen