Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Taxoterestä...
Olen kirjoitellut täällä.. Mutta yht äkkiä ajattelin että onko noi samoja hoitoja taxotere ja sytot. On kai..Ja tuleeko molemmista tämä lihas ja selkä kipu..sekä kosketusarkuus iholla..Mun hoidot menee niin että 3xtaxo ja 3x sytot + säteet 25x..Onko jallain sama hoito ja kokemuksia näista..Kun lääkäri ei oikein sanonut onko hormooni posit. vai nekatiivinen syäpä.Jotai %:teista puhui, en käsittäny kyllä yhtään mitään.Osa kuulosti posit. ja osa negat. niissä %.ssa josta se kertoi. Mutta 5vuoden hormoonolääke tän kaiken jälkeen.. Kumpihan on pahempi(:en tiedä.(rintasyöpä+poisto)Olen koko syövästä niin epävarma..Kommelluksia sattunut sairaalalla mun kohdalla.Viimex käskivät röntgeniin (ihan väärään paikkaan neuvoivat kun soittivat)siellä sanoivat että tä niminen on jo käyny taallä..Menin R-osasolle kuviin..Nyt perjt.sain väärät reseptit.Mut mun nimellä epikriisit..Siksi kysyin tutkiiko patologi syövän/kasvaimen laadun leikatessa sen pois..vai perustuuko pelkkään ohutneula näytteeseen koko prosessi.(Vaihtuuhan lapsiakin synnäril:()- Taxoterestä...hipura
- Re: Taxoterestä...kevätmieli
- Re: Taxoterestä...hipura
- Re: Taxoterestä...ellinoora
- Re: Taxoterestä...pistaasi
- Re: Taxoterestä...Myrps
- Re: Taxoterestä...Nefertiti
- Re: Taxoterestä...Wenla
- Re: Taxoterestä...ellinoora
- Re: Taxoterestä...Wenla