Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintaa särkee, mitä seuraavaksi
Terve Pike! Näinhän se näkyy olevan, että eri hoitotahot antavat hieman erilaisia hoitosuosituksia. Elämässä kun ei ole tosiaan varmaa mistään. Liioitellen:Pitäisi käydä vähintään puolen vuoden välein kuvauttamassa koko kroppa, että taudit saataisiin varmemmin ajoissa kuriin:( Eipä tuo taitaisi olla terveellistä sekään.Mulla mastopatia havaittiin jo 17-vuotta sitten. Sen jälkeen tutkin siltikin rintoja vain satunnaisesti!!! Mammo viiden vuoden välein. Munasarjasyöpään sairastumisen jälkeen kehoittavat käymään heti kuvauttamassa. Nyt rintoja tulee tutkittua useasti.Nämä naistentaudit kun tuntuvat olevan sisaruksia keskenään.
Ct-kuvaus on ollut mulla vaan yhden kerran viime syksynä (sair.kevät 2008). kohtapuoliin on toinen kuvaus.
Näidenkin kuvausten tarkoitus on mulla lähinnä seurata maksan tilannetta. Hengessä mukana!
- Re: Rintaa särkee, mitä seuraavaksiseija-anita
- Re: Rintaa särkee, mitä seuraavaksiräpsy