Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä, CEF ja sädetys

Hei Rae,
Jatkan vielä toisella viestillä.

Ymmärsin, että olet "ekaa kertaa pappia kyydissä".
Sinulla on ensimmäinen syöpä.
Itselläni oli ekalla kerralla ihan samankokoinen tuumori 2,2cm ja silloin sanoivat ettei senkään kokoinen patti kovin pahalta vaikuta kun se saadaan hyvin pois, mutta onko sinulla todettu levinnäisyyttä, esim.kainalossa?
Itse sain 6 vuotta sitten sädehoitoa kuukauden ajan ja sen jälkeen CEF-hoitoja 6 kertaa.Reilu vuosi sitten syöpäni uusi ja leikkauksen jälkeen hoidot
ovat muuttuneet siitä mitä ekalla kerralla oli, mutta ei minulle kukaan edes ehdottanut "tiputusreiän" laittoa (fuusioportiksiko sitä myös sanotaan)Olen saanut kaikki tiputukset kännenselän suoneen.Saattaa olla, että sinulla on heikot suonet, vaikea löytää ja siksi on portti laitettu.
Olisi mielenkiintoista tietää missä maassa asut.
Uskoisin, että jokainen syöpään sairastunut käy oman surukamppailunsa itkuineen päivineen, mutta RAE, ei tämä tauti ole enää välttämättä kuolemaksi.
Lääkkeet ja hoidot ovat parantuneet roimasti ja toivoa on tullut kuvioihin runsaasti mukaan.
Kyllä sinä selviät, vaikka nyt synkältä näyttääkin.
marjatta
marjatta | 22.6.2006 klo 23:39:01