Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Syöpä, jota hoidetaan munasarjasyöpänä
Heippa!Äidilläni on todettu tämä samainen vatsaontelosta lähtenyt syöpä. Sen alku selitettiin juuri tuolla sikiöajan kehityksellä. Hänellä löydettiin tämä toukokuun lopussa tänä vuonna, oireena oli hengenahdistus. Eli hänellä on keuhkoihin levinnyt. Hän on 58 vuotias ja itse olen 25, tuntuu ettei vielä olisi aika äidin täältä lähteä. Ennuste oli muutamia vuosia, ei mitään tarkkaa tietty annettu. Hänellä on toinen sytostaattihoito takana ja aloitti juuri työt sairasloman jälkeen. Toivon ja uskon että hän voi vielä parantua, välillä tuntuu epätoivoiselta. Olen todella tyytyväinen, että äiti on ehtinyt nähdä naimisiinmenoni, ensimmäisen lastenlapsensa ja toivottavasti paljon muutakin vielä!
Äidiltä poistettiin varoiksi munasarjat ja sytostattien jälkeen katsotaan voisiko jotain muuta vielä poistaa.
Äitini kovasti haluaisi löytää juuri tähän samaiseen syöpään sairastuneita, heitä on aika vähän. Kerron hänelle, että näiltä sivuilta löytyy ainakin yksi samassa tilanteessa oleva.
Tsemmpiä hoidoissa!
- Re: Syöpä, jota hoidetaan munasarjasyöpänääidin_tyttö