Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tämä selvä
Hei vaan!Eikös nämä sivut ole tarkoitettukin tunteiden "purkuun", tiedon hakuun ja että täältä saisi sitä tietoa mieltään askarruttaviin kysymyksiin?
Mielestäni ei voi sulkea ketään pois miltään sivulta, jos kirjoittelu on asiallista, eikä loukkaa ketään.
Itseltäni leikattiin rintasyöpä joulukuussa -11
Olen ollut huolissani juuri mieheni jaksamisesta, siksi ettei hän tunnu puhuvan asiasta kenenkään kanssa,vaan pitää kaikki sisällään. Hän säästelee minua juuri samalla lailla kuin "tellme" vaimoaan.
Joku keskustelu yhteys pitäisi olla myös miehillä näistä rintasyöpäasioista, koska se koskettaa puolisoa kovasti, joskus tuntuu, että kovemmin,kuin minua itseäni ?
On hienoa että "tellme" on uskaltanut kirjoitaa tuntemuksistaan tänne. Se myös auttaa meitä naisia ymmärtämään miehennkökulmaa, jota ei tälläisissä asioissa monasti tule kaiken keskellä ajateltuakaan.
Jos mieheni kirjoittaisi ja kertoisi sairaudestani näillä sivuilla, niin olisin siitä tyytyväinen,en suinkaan loukkaantuisi, vaikken tietäisikään. Sillä tietäisin, että hän saisi täältä tukea naisen näkökulmasta.
Itselläni hoidot on ohi ja yritän palautua ns,"normaaliin" elämään. Sain viime vkl. mieheni hiukan avautumaan tunteistaan ja ajatuksistaan tätä sairauttani kohtaan.
Huomasin, että mieheni oli sulkenut monta asiaa pois, koska ei ollut uskaltanut edes ajatella sitä mahdollisuutta, etten selviäisikään tästä.
On mukava lukea kaikkia ja kaikkien kirjoituksia täältä,,,jokainen on tärkeä, on sitten mies tai nainen !
"Keitä ne on ne sankarit....ME ollaan sankareita ELÄMÄN ihan jokainen!
- Tämä selvädontTellme
- Re: Tämä selväemuliita
- Re: Tämä selväIlona
- Re: Tämä selväJan73
- Re: Tämä selväJanna61
- Re: Tämä selvätullis
- Re: Tämä selvädontTellme
- Re: Tämä selväSophia
- Re: Tämä selväriitukka
- Re: Tämä selvävoimaton vai voimaa on
- Re: Tämä selväpuolituinen
- Re: Tämä selvätaistelu-62