Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tämä selvä

Minä komppaan emuliitaa. Olen hyvin pahoillani, että tämmöiseksi meni tämä kirjoittelu.
Jos ei jonkun kirjoitteluja kestä, voihan ne jättää lukematta. Minä edelleen sanon, että ei tämmöisillä julkisilla keskustelupalstoilla voi eikä saa yksittäiset ihmiset ruveta määrittelemään, kuka saa kirjoittaa ja kuka ei. Jos haluaa rajata keskustelun vain tietyille ihmisille, silloin kaiketi löytyy jotain chatteja ja naamakirjoja, joissa voi mielin määrin keskustella oman rajatun porukkansa kanssa. Nämä palstat ovat kaikille vapaita ja avoimia!
Jokaikinen meistä kirjoittaa nimimerkin takana. Ja kuka vaan pääsee näitä viestejä lukemaan.
Useampi kirjoittaja sanoi, että kuuli ihan mielellään kuulumisia teidän perheestä. Minusta oli tosi hienoa, kuinka olet ollut mukana vaimosi rinnalla sairaus- ja hoitojutuissa. Monella meistä ei löydy vastaavanlaista tukea. Ehkä sekin saattoi joitakuita harmittaa. Siinä olit tosi oikeassa, että sairaus koskettaa koko perhettä. Ehkä sekin itseltä joskus unohtuu.
Kun itse olen sairastanut, on ollut hienoa, että joskus joku on jaksanut tsempata, ottaa huomioon ja muistaa minunkin kohtani.
Jatka vaan samaan malliin, terveisiä vaimolle ja hyvää kesää!
Ja jos siltä tuntuu, minäkin vastaan yksityisviesteihin.
Ilona | 1.7.2012 klo 22:35:00