Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tämä selvä
Minusta huoli ei ole suinkaan siitä, kirjoittaako Tellme tai joku toinen tänne vai ei, vaan enemmänkin siitä, että joku karkoitetaan palstalta pois. Minun suruni on koko ajan ollut se, että joku tai jotkut meistä katsovat oikeudekseen sanoa toiselle kirjoittajalle: "Mene pois! Emme halua sinua tänne."Kyllähän näiltäkin palstoilta löytyy joskus kommentteja, joihin tekisi mieli äkkiseltään nasauttaa jotakin terävää, mutta ketä se palvelee? Ei ketään. Vai tuleeko siitä hyvä mieli, että "sainpas sanottua, sainpas vaiennettua tuon ihmisen"?
Nämä palstat ovat kaikille avoimia. Kuka tahansa voi näitä lukea ja "tirkistellä". Ja kuka tahansa voi tänne kirjoittaa, nimimerkin takana.
Oletteko ajatelleet, minkälaisen kuvan me annamme itsestämme tämmöisellä toiminnalla, ajojahdilla, kuten joku sanoi? Mitä ensi kertaa palstalle tuleva ajattelee? Uskaltaako ruveta kirjoittamaan, kysymään, jakamaan?
Kun itse aikoinani löysin syöpäpalstat, olin hyvin hämmentynyt ja varautunut ja ihmeissäni, kun mm. suomi24-syöpäpotilaiden palstalla kommentoitiin äärimmäisen häijysti joidenkin kirjoituksia.
Edelleen toistan itseäni ja muitakin kirjoittajia: jos jonkun teksti ärsyttää, hyppää yli, älä lue. Se sama teksti saattaa ilahduttaa, kannustaa, tukea jotakuta toista.
Minusta tänne kirjoittavat ihmiset, olivatpa sitten potilaita tai omaisia, eivät totisesti tarvitse töykeyttä.
- Tämä selvädontTellme
- Re: Tämä selväemuliita
- Re: Tämä selväIlona
- Re: Tämä selväJan73
- Re: Tämä selväJanna61
- Re: Tämä selvätullis
- Re: Tämä selvädontTellme
- Re: Tämä selväSophia
- Re: Tämä selväriitukka
- Re: Tämä selvävoimaton vai voimaa on
- Re: Tämä selväpuolituinen
- Re: Tämä selvätaistelu-62