Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Diagnoosini on valmis,hoidot alkaa...

OLen 42 vuotias, 3:n lapsen äiti Lahdesta.Tunsin itse patin rinnassani huhtikuussa(eikä minkään pienen)Kunnallisella puolella kuukauden jono mammmogafiaan,joten eikun yksityisen kautta.Otettiin samantien ohutneula näyte ja passitus valmiiksi sairaalaan.Leikkaus 17.6,koko rinta pois ja kaikki imusolmukkeet,metastaaseja 2/10. estrogeeni 60%posit,progesteroni 80%posit.Ki.67 25%.Her2+++ vahvasti positiivinen.Löydös duktaalinen adenocarcinoma gradusII, koko 4.7cm. Lisäksi alkavat metastaasit kylkiluussa, selkärangassa ja lonkassa. Stage IV. Lääkäri sanoi suoraan ,että sairastan kroonista rintasyöpää ja kertoi listan muista kroonisista sairauksista(mikä ei jostain syystä helpottanut yhtään)Stytot alkaa 1.8 ensin CEFx3 sitten Taxotere+herceptin x 3.Sen jälkeen säteet, jonka jälkeen herceptiin+antiestrogeeni lääkitys jatkuu.(Jos olen vielä hengissä.)Olen jo pitän aikaa pyörinyt tällä palstalla ja lueskellut viestejänne ja ihmettelen miten hyvin te olette kestäneet tämän sairauden kanssa.Itselläni tuntuu että syöpäsolut vipeltää pitkin luitani enkä varmaan enää joulua nää.Toivon teille kaikille tsemppiä ja taistelutahtoa,yritän itsekkin virittäytyä "sotaiselle tuulelle".
pässi | 21.7.2008 klo 09:30:39