Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kysymys Pikkumyy-41
Huomenta kaikille!Mulla oli gradus 3, kasvaimet 30mm, 13mm ja 5mm. Koko rinnan poisto ja kainalo tyhjätty (puhdas), reseptoripositiivinen. Hoitoina mulla on tänään alkava CEF x6 ja hormonaalinen hoito sytojen jälkeen 5v. Luulin, että tulisi myös sädehoito, mutta ei tullut. Täytyy vaan uskoa siihen, että lääkäri osaa ammattinsa ja tietää, mitä hoitoja annetaan.
Kysyit Pikkumyy-41, menenkö Meikun syöpäpolille, niin sinne oon nyt sitten tänään menossa klo 11.
Olin eilen tyttäreni ja lastenlasteni kanssa koko päivän eli 8 tuntia Lintsillä, että unohdin kokonaan tämän päivän. Hauskaa oli meillä kaikilla.
Nyt jännittää taas ja pelottaa. Yön nukuin tosi huonosti. Yritän kyllä ajatella, että hoitoja annetaan, että parannutaan, mutta ei se tällä hetkellä mene tonne päähän asti!
Voimahalit kaikille tänään hoitoihin meneville kuin myös hoitoja odottaville kanssasisarille!
toukokuu
- Kysymys Pikkumyy-41Telle
- Re: Kysymys Pikkumyy-41pikkumyy-41
- Re: Kysymys Pikkumyy-41tautinen
- Re: Kysymys Pikkumyy-41kevätmieli
- Re: Kysymys Pikkumyy-41tautinen
- Re: Kysymys Pikkumyy-41auringonsäde
- Re: Kysymys Pikkumyy-41toukokuu
- Re: Kysymys Pikkumyy-41Sartsa
- Re: Kysymys Pikkumyy-41kevätmieli