Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kysymys Pikkumyy-41
Lääkärikeikka tuli sitten heitettyä,vaan eipä sieltä paljon tainnut "irrota".Käytiin tämä minun PAD(hienosti ilmaistuna)taas uudelleen läpi..ja edelleen lääkäri on sitä mieltä että sädehoito olisi tässä kohtaa turhaa...Siis diaknoosihan oli se gradus3 hormoni- her- jakautumisnopeus90%,kasvain 15mm. ja se kainalohan oli tosiaan puhdas,mitä pitäävät tässä tilanteessa kuulemma ERINOMAISEN hyvänä asiana.Eli siis elokuussa kun sytohoidot loppuu niin..se on siinä sitten...Ens vuonna maaliskuussa seuraavan kerran tarkastukseen.Kyllä vähän "jänskättää" jäädä ns.omilleen,mutta tänään päätin että enpä enää pohdi vaan luotan vahvasti että kaikki on tehty mitä pitääkin.Kehui muuten kovasti tuo lääkäri"tyttönen"tätä CEF-hoitoa.Hei Toukokuu,ollaan muuten oltu varmaan samaan aikaan siellä syöpäklinikalla kun mulla oli se lekuri 10.30.Huvitti kun istuin siellä ja mietin että onkohan täällä joku mun "virtuaaliystävistäni":)
- Kysymys Pikkumyy-41Telle
- Re: Kysymys Pikkumyy-41pikkumyy-41
- Re: Kysymys Pikkumyy-41tautinen
- Re: Kysymys Pikkumyy-41kevätmieli
- Re: Kysymys Pikkumyy-41tautinen
- Re: Kysymys Pikkumyy-41auringonsäde
- Re: Kysymys Pikkumyy-41toukokuu
- Re: Kysymys Pikkumyy-41Sartsa
- Re: Kysymys Pikkumyy-41kevätmieli
- Re: Kysymys Pikkumyy-41iirukka