Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kysymys Pikkumyy-41

Moikka,

hormonilääkitys ei vissiin auta millään viisiä jos ei ole reseptoreita. Mulla niitä ei ole, joten hormonaalista hoitoa ei tule. Olin kans lukenut, että olis parempi jos olis respetoreita, mutta joku tällä palstoilla oli omalta onkologiltaan saanut taas ihan päinvastaista tietoa (?). Säteitten suhteen on näköjään eniten eroja. Käypähoito -teksteissä säteitten hoitoa suositellaan,jos kasvain on ollut suuri ja gradus ainakin kolmosta. Mulla oli kasvain 3 cm ja gr 3, joten se saneli mulle säteet.
Mutta pitää kysyä lääkäriltä, että mistä oma hoitosuunnitelma johtuu. Ja on ihan oikein ajatella niin, että miks ei mulle jos muille. Samat nannat kuuluu kaikille jos ne vaan apua antavat, eiks vaan. Missä sua tautinen hoidetaan? Pikkumyy oli muistaakseni hussin piirissä? Mä olen tyksissä.
:) tella
tella | 6.6.2007 klo 12:11:09