Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Parisuhde
MoiOlen munasarjasyövästä toipunut tai toipuva 45 vuotisa. Diagnoosin sain 12.10.2012. Siitä seurasi leikkaus + 6 x sytostaatteja. Viimeinen myrkyn sain 23.2.2011. Tänään tulee vuosi siitä, kun palasin töihin. Aluksi tein lyhennettyä työviikkoa ja elämä tuntui pikkuhiljaa palaavan "normaaliksi". Sitten kuoli äitini marraskuussa 2011 ja se oli ja on todella kova paikka. Sitten 31.12.2011 kuoli yht´äkkiä läheinen työkaverini. Olen kuullut, ettei elämän kuulu olla helppoa, mutta kohtuu kaikessa. Maaliskuussa sain kuulla, että työparini rintasyöpä on nyt levinnyt päähän ja hänellä ei ole toivoa. Tuolloin ajattelin, että eikö nämä ikävät uutiset jo voisi loppua. Mitä vielä. Pääsiäisenä kysyin puolisoltani miksi hän tuntuu niin etäiseltä ja sanoin kaipaavani rakkautta ja hellyyttä. Hän ilmoitti minulle, ettei tunne enään sellaisia tunteita ja miettii kannattaako meidän elää kavereina vai olisiko paremoi erota. Hän ei usko, että voisi enään muuttua. Tämä tuli todella puskista ja olen ihan shokissa. Olen ihan rikki ja yritän selvitä päivän kerrallaan.
- ParisuhdeJossu Vaasasta
- Re: ParisuhdeHelena1961
- Re: ParisuhdeJanna61
- Re: ParisuhdeJossu Vaasasta
- Re: Parisuhdemihahen
- Re: Parisuhdetuike
- Re: Parisuhdepeppipitkätossu
- Re: Parisuhdemarkrani
- Re: Parisuhdemarkrani