Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Ei sittenkään vielä rantaan..

Heip, nyt on sitten hoidot ohi viimeistä sädetystä myöden, jos ei tamofenia oteta lukuun.

Mutta mutta, vielä täytyy odotella ennenkuin uskallan huokaista. Puhuin lopputarkastuksessa niistä selkävaivoistani ja hän passitti minut lannerangan rtg-kuviin, perjantaina otetaan luustokartta. Tulokset tulee joskus ensi viikolla..

Eli taas pelottaa :( Vaikka lääkäri sanoikin, että vaikuttaa toiminnalliselta ja että otetaan minun mielenrauhani takia..

Muutenkin hän oli paljon varovaisempi lausunnoissaan, kuin lääkärit ovat aiemmin olleet. Sanoi että lähtökohtaisesti voidaan ajatella että olen terve... Uusimisesta.. Suurin riski ensimmäisen kolmen vuoden aikana, mutta kun kyseessä on hormoniherkkä rintasyöpä, se voi uusia koska vain loppuelämän aikana...

Määräsi mulle silti sen hormonikierukan ja paikallisestrogeenipuikkoja, ja bellegralia yölevottomuuteen ja hikoiluun.

Millainen se luustokartta on? Sen tiedän, että lykätään jotain mömmöä suoneen, joka saa vaikuttaa 3 tuntia ja sitten kuvataan..

Tälläistä kai tää sitten tulee olemaan, aina saa pelätä jotain, uusimista, leviämistä, etenemistä. Jännittää tutkimustuloksia.

Pitäkää peukkuja, että kyseessä on väärä hälytys..
kevätmieli | 11.9.2007 klo 15:59:40