Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: menossa rintasyöpä leikkaukseen

Hei -57,

Tsemppiä Sinulle! Elämä kyllä jatkuu alun synkistä tunnelmista huolimatta: leikkaus, diagnoosi ja hoidot luovat nopeasti uuden arkirytmin. Ja kuten niin monet muutkin jo aikaisemmin, niin suosittelen tätä yhteisöä lämpimästi - täällä et ole yksin! Itselläni leikkauksesta on aikaa nyt neljä kuukautta. Sytot ovat puolivälissä, ja ensi viikolla tiputetaan ensimmäinen CEF. Elämästä olen nauttinut tässä vaiheessa päivä kerrallaan, ja huomista en murehdi, vaan katson nyt nämä hoidot loppuun. Minulla on kotona kaksi pientä lasta, joten heidänkään takiaan en niin kovin synkkiin tunnelmiin ole voinut antautua. Harrastan ja touhuan siinä missä ennenkin, vaikka olen jäänytkin töistä sairaslomalle. Pienellä työpaikalla ei ole valitettavasti mahdollisuutta valita osapäivätyöskentelyä, vaan joko olen 110 % töissä taikka sitten en. Näin minulla sitten on aikaa, paitsi itselleni, myös lapsille.

Kyllä se siitä.

T. Karhutar
Karhutar | 20.9.2007 klo 19:50:15