Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kohdunkaulan syövän jälkihoito
En olisi koskaan uskonut, että 23vuotiaana joudun rekisteröitymään tänne. Anteeksi jos tekstini on sekavaa, olen ihan shokissa.Eilen sain soiton lääkäriltä, papakokeen luokka HSIL. Lähte kolmen viikon sisällä tulee keskussairaalaan tarkempiin kuvauksiin, näytepalan ottoon jne..
Soitin äsken lääkärille uudestaan, koska olen valvonut ja itkenyt melkein koko yön. Vaadin saada tietää mitä tuo tarkoittaa. Lääkäri sanoi sen mitä pelkäsinkin. Syövän esiaste. Syövän mahdollisuuttakaan ei voi sulkea pois. Pelkään niin kovasti.
Miksi juuri nyt kun selvisin voittajana vaikeasta elämänvaiheesta ja kaikki oli hyvin. Sitten lähtee matto alta näin.
Olen 2 vuotta valittanut oireita. Mm. kuukautisten epäsäännöllisyys. Kuukautiset kaksi kertaa kuukaudessa, jatkuva tiputteluvuoto. Kovat kuukautiskivut alavatsalla ja ristiselässä. Arvaa miltä tuntuu nyt lukea, että ne on kaikki kohdunkaulan syövän oireita. Miksi tähän ei puututtu aikaisemmin?
Minulle määrättiin keltarauhashormonia vain, koska oli kuulemma niin selvä keltarauhashormonin puutos.
Auttakaa. Olen 23 vuotias. En tiedä mitä minun pitäisi ajatella. Pelottaa vain niin kovasti ja itkettää.
- Re: Kohdunkaulan syövän jälkihoitoconnie