Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ehkä pilkun viilaamista...

Heippa hei ystävät,

minulla ei ole itselläni sairautta, olen kirjoittanut täällä cancerissa läheisen ominaisuudessa, mutta huomasin, että aiheenne on hormonikierukka niin halusin kertoa teille minun kokemukseni siitä "vehkeestä".

Olin käyttänyt kuparikierukkaa monia vuosia ja kun tuli vaihtamisen aika, gyneni suositteli sitä hormonikierukkaa, joten se laitettiin. Ei mennyt kun vajaa vuosi, minulle tuli munasarjoihin kasvaimia(ei pahanlaatuisia), mutta ne olivat tosi kivuliaita. Kivut vaan jatkui. Menin gyn. vastaanotolle hän sanoi, että ei ne kasvaimet haittaa saa kasvaa suureksikin, ei niille mitään tehdä, lähtevät itsestään pois, eikä suostunut tekemään mitään. En uskonut tätä ja menin toiselle gynelle, joka suositteli, että kierukka otetaan pois ja sanoi kasvaimien häviävän itsestään parissa kuukaudessa pois. Näin tehtiin, eli otatin sen hormonikierukan pois. Kaksi kuukautta meni ja kasvaimet lähti sekä kivut. Sen jälkeen en ole hormonikierukoita laittanut, enkä varmasti laita. Eli haluan kertoa teille, että ei se sovi välttämättä kaikille, minulle ei ainakaan. Toki me olemme erilaisia, mikä toiselle sopii ei välttämättä itselle.

Terveisin kaiku
kaiku | 13.4.2007 klo 21:29:32