Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Rintasyövän tulos

Tänään päättyi odotus: olin onkologin vastaanotolla ja sain tietää rintäsyöpäni tuloksen: invaasinen lobulaarinen syöpä(kasvaimia kolme, suurin n. 3cm ja pienin 1,5cm), gradus II, ER+,PR+,HER2- ja kainalon 21 imusolmukkeessa 8:ssa oli syöpäsoluja. Hoidoiksi tulee 3X TX ja 3x CEX, sitten sädehoidot 25 kertaa ja päälle vielä viiden vuoden hormoonihoito. Olin psyykannut itseni siihen, että hoitoja tulee, mutta kyllä minä vähän järkytyin. takki on tyhjä ja hieman on sulattelemista, onneksi saamme lähteä ensi lauantaina viikoksi Äkäslompoloon lomailemaan ja irtautumaan tästä kaikesta (jos siellä nyt voi sitten irtautua), hoidot alkavat sitten heti 21pv. reissun jälkeen. Suosittelivat heti menemään peruukkiliikkeeseen peruukin sovitukseen. Kaiken kukkuraksi leikattu alue on hieman tulehtunut, sinne on jäänyt kudosnestettä, joka on tulehtunut, nyt sitten syön antibiootteja. Näin se sitten alkaa minunkin kohdalla taistelu tätä ilkeää tautia vastaan ja kyllä aion selvitä voittajana.

Hyvää alkavaa viikkoa teille kaikille kanssasisarille!
Sini-likka | 5.9.2011 klo 19:30:06