Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Leikkaukseen menijöitä, onko muita kuulolla?

Huomenta josba!
Mä olen myös tapaus joka uskoi lääkäriä ja odotti patin kanssa puoli vuotta. Mulla tulee tunteet aina jälkijunassa, ehkä se on mielen suojelukeino. Kun sain lopullisen patologin vastauksen tyypistäni, muut olivat järkyttyneitä ja vihaisia. Mä olin helpottunut kun epätietoisuus loppui. Mä tiesin mitä vastaan on taisteltava. Koko viikonlopun lohdutin muita ja vakuutin olevani kunnossa. Oma pahaolo tuli sitten viiveellä. Joskin ei pahana. Masennus ja väsymys mun reaktiot. Onneksi olen osannut hakea oikeilta ihmisiltä tukea eri tilanteisiin. Olen sitä mieltä että säkin varmasti olet koko vuoden tiennyt että jotain on vialla. Mua vaivasi mieltä koko talven patti, mutta hölmöyksissäni uskoin lääkäriä. Mä olen tästä oppinut sen että jos itsestä siltä tuntuu että kaikki ei ole hyvin, on mentävä toiselle lääkärille jos eka ei ota asiaksi. Turha alkaa jossittelemaan. Mä luotan kuitenkin nykyiseen hoitotasoon syövän hoidossa. Mun tehtävä vain on olla mahdollisimman hyvässä kunnossa ja oikealla ravinnolla jotta hoidot onnistuvat mahdollisimman hyvin. Lopputulos on sitten ylemmän käsissä. Tsemppiä sulle hirvittävän paljon tulevaan koitokseen sekä henkisesti että fyysisesti!!!!
tepa
tepa | 23.4.2007 klo 08:57:29