Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Leikkaukseen menijöitä, onko muita kuulolla?

Minut leikatttiin 31.1.2007. Olen ollut työssä ja elämässä "kiinni" niin paljon kuin voin. Tällä hetkellä sädehoito menossa. Aika hankalia ovat päivät edelleen, vaikka uskoin, että minä kaiken kokenut 50-kymppinen en turhista hötkyile. Ahdistus ja paha olo eivät ole iästä kiinni. Oma elämä on tärkein jokaiselle. Olen aikaisemmin nuorena äitinä kuvitellut, että pahinta on oman lapsen sairaus (on se kamalaa!!!), mutta nyt joka kerta sädehoidossa, lääkärin tutkimuksessa, röntgenissä rukoilen "anna poikani pitää äiti vielä viisi vuotta", koska hän on 23-vuotias opiskelija, joka kuitenkin tarvitsee tukea, kuuntelijaa, ymmärtäjää! Aina elämän päättyminen tulee liian aikaisin.
Sairaalassa on ammattitaitoinen henkilökunta,joka tuo ymmärrystä ja iloakin. Leikkauksesta selviää hyvin ja nykyään ei tarvitse kärsiä kivuista ja yksinäisyydestä. Kannattaa olla aktiivinen ja kysyä aina, jos joku asia jää epäselväksi. Tsemppiä kaikille, aurinkoisia kevätpäiviä!
liisukka | 21.4.2007 klo 22:47:24