Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taloudellinen tilanne ahdistaa...

Hei hoitsu 40, tuttu tunne ja tilanne ihan kaikin tavoin. Toimeentulotukea sain joltain kuukaudelta vähän, mutta hienosti ottivat sitten takautuvasti päivärahoista pois, jolloin tilanne jälleen +-0.
Usko menee ja velkataakka kasvaa. Eri hakemuksella voit hakea suoraan sos.johtajan kautta ns. ennaltaehkäisevää toimeentulotukea, päätös on sitten ihan sos.johtajan varassa. Muutoin ei oikein taida keinoja olla, ainakaan itse en ole niitä keksinyt ja tilannehan on raastava! Ihan sama tilanne minulla oli tuon työjutun kanssa vanhus- ja mielenterv.kuntoutujien kanssa kun työskentelin sekä esimiehenä niin työnantaja katsoi, että työ ei sitten sovellu enää minulle ja eväsivät esim. osa-aika mahdollisuuden työntekoon. Nyt se työnteko ei sitten enää ole ajankohtaista jollei keksi jotain kevyempää tilalle, mikä lienee tämän hetken työttömyystilannetta katsellen melko mahdotonta.
Tsemppiä kuitenin sinulle!
eijuli | 28.8.2009 klo 07:18:02