Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taloudellinen tilanne ahdistaa...

Tosiaan nämä hiukan ongelmallisia tilanteita.Joo....kirjakerho, aku ankka, lehdet laitettu jo tauolle ja kampaaja luonnostaan jäi pois;) Koiren trimmerillä hoidin sen puolen kun hiukset alkoi niputtain lähteä.
Säästöön olis varmaan pystynyt jättämään kesäkuussa maksetuista lomarahoista, mutta nekin kaikki menivät lahjaverojen maksuun kun se minun mummola siirrettiin viime vuoden puolella minun ja siskon nimiin niin niihinkin mennyt 1600 ekeä.
Kummipojan äiti kertoikin mulle seurakunnan ruokakassista ja sinne menen kun kaapit tyhjenee.Niin...sairaalassa leikkauksen jälkeen pyysin jo silloin aikaa sos.hoitajalle ja pääsinkin juttelemaan.Todella asiantunteva ja mukava oli ja pyysikin soittamaan jos apua tarvii.Yritin tuossa soittaa jo alkuviikosta mutta oli lomalla joten ensi viikolla sitten.
Ainahan sitä on jotenkin selvinnyt vaikka toivottomalta näyttänyt ja niin uskon nytkin, mutta suurin tekijä varmaan mulla tässä tämä suuttumus koko järjestelmään...aivan kuin se olisi niiltä työntekijöiltä pois se raha ja tuntuu että kyllä sitä löytyy sitten kaikille pultsareille kun tarvitsevat lisää juomaa pään selvitessä.
Kyllä se tästä kun saa vähän päästellä höyryjä:))
hoitsu40 | 28.8.2009 klo 22:26:11