Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi syöpäläinen
Hei Sisaret.Tiistaina sitten leikattiin minun invasiivinen gradus 3 syöpä, koko 13mm. Osapoisto ja kainalon imusolmukkeet kaikki, yhdestä löytyi syöpää. 3 vkon päästä saasn tietää muiden imusolmukkeiden tulokset ja myöskin silloin sen että oliko tervettä kudosmarginaalia saatu riittävästi pois. Eilen pääsin kotiin, rinnasta putki pois, mutta kainalossa pidetään vielä viikko, kiitettävästi tulee verta ja kudosnestettä. Käsi ja rinta ovat arat, mutta hyvät jumppaohjeet sain, 3 kertana päivässä, 7 eri jumppaohjetta, toistoja 5-10. Olen nyt tehnyt 5 toistoja ja muutamia liikkeitä sen 10. Vielä ei kaikki liikkeet mene niin ylös kun pitäisi, mutta pikkuhiljaa. Lupasin että käsi nousee kunnolla 30 pvä kun on kirurgille aika lopputarkaastukseen. Mulle tulee nyt sitten kaikki mahdolliset hoidot, sytot, säde jne. Näillä näkymin myös hormoonihoito. Nyt tämän tajuaa, mutta olen ihmeen positiivisella mielellä, mun huumori ei ole kadonnut mihinkään koko aikana, auttaa jaksamaan, välillä jopa aika rankkaa mustahuumoria heitellään mieheni kanssa. Kerron kuulumusia miten kaikki etenee. Ai niin, mun maksa arvot olivat laskeneet normaaleiksi, wippii ja jihaa <3
- Uusi syöpäläinenDella
- Re: Uusi syöpäläinenuukole
- Re: Uusi syöpäläinenChris68
- Re: Uusi syöpäläinenKaisamaria
- Re: Uusi syöpäläinenmiksi minä
- Re: Uusi syöpäläinenKaisamaria
- Re: Uusi syöpäläinenMinnalla
- Re: Uusi syöpäläinenmanti
- Re: Uusi syöpäläinenDella