Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi syöpäläinen

Hienoa, että sinulla on miksi minä lähtenyt tutkimukset ja hoidot vauhdilla käyntiin :) Ja voin vain kuvitella helpotuksen tunteen, kun sait kuulla vatsan uä:n tulokset, varmasti helpotti! Toivotaan, että yhtä hyviä uutisia saat kuulla jatkossakin. Ilmeisesti sinun kohdallasi on tavoitteena ensin pienentää kasvainta ennen leikkausta nuilla sytostaateilla?
Minun on vain kärsivällisesti vielä odotettava, että asiat etenevät...kyllä odottavan aika on totisesti pitkä!

Hoitohenkilökunnan rooli on kyllä tärkeä. Tässä tilanteessa kun sitä on todella herkillä, niin jokainen rohkaiseva ja lohduttava sana antaa voimaa. Minä huomasin sen jo tuolla ultrassa ja paksuneulanäytteen otossa, kun kohdalleni sattui tosi ihana hoitaja joka sai minua rauhoitettua. Näytteet ottanut lääkäri sen sijaan oli hyvin harvasanainen ja vakava - tietysti syytähän olikin olla vakava, kun hän näki että ei hyviä uutisia ole luvassa. Mutta muutamaa rohkaisun sanaa olisin häneltäkin kyllä kaivannut silloin.

Tsemppiä tuleviin koitoksiin sinulle ja kaikille muillekin täällä!
Della | 2.1.2014 klo 21:38:21