Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi syöpäläinen

Kiitos vastauksesta. Varmaan hoitosuunnitelma tehdäänkin tiistaina yhdessä lääkärin kanssa. Kysymyksiä tuolloin toivottavasti osaan tehdä. Luotan kuitenkin asiantuntijoihin, mutta tietoa tarvitsen ja paljon. Olen todella kiitollinen siitä, että syöpähoitaja oli järjestänyt ennakko tutkimukset kahdelle päivälle, torstaina verikokeet, UÄ, mangeettitutkimus ja perjantaina luustokartta. Puhelimessa hoitajan kanssa sain hieman turvallisuuden tunnetta. Tiistain jälkeen vasta perun matkojani, joita on varattu keväälle kaksi. Ennakoinut olen asioita niin, että suun terveyttä olen tarkistanuttanut sytostaattihoitoja silmällä pitäen. Asia hallitsee minua koko ajan, mutta en kuitenkaan ole aivan lamassa. Tuolla joku aikaisemmin kuvasi tunnettaan, että kun ulokkeesta pääsisi eroon. Hyvin samankaltaisia ajattelen. Yksi toivoa antava asia on, että tiedän näitä hyvin rintasyövästä toipuneita, eivät ole kuitenkaan sellaisia ystäviä, että voisi ottaa yhteyttä. Onko kellään kokemusta tukihenkilöstä?
miksi minä | 1.1.2014 klo 08:19:28