Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpä
Hei linnunsilmä!Itse olen tänne liittynyt muutama viikko sitten, eli samaan aikaan, kun sain kuulla, että minulla on rintasyöpä. Samalla tiellä siis ollaan näemmä.
Olen pari viikkoa nyt pureskellut tätä asiaa, eikä se näytä yhtään todemmaksi tästä muuttua, kun koko ajan odotan, että herään ja huomaan, että kaikki olikin pahaa unta. Vaan tottahan tämä näyttää olevan..
Viikon päästä pääsen leikkaukseen ja sitä olen nyt jännittänyt täällä harva se päivä. Pelko on tässä vaiheessa se inhottavin asia, kun mietin koko ajan, että mahtaako syöpä olla levinnyt, kun on kolotuksia siellä täällä. Alitajunta näyttää tekevän kepposiaan, kun noita kolotuksia on alkanut tulemaan samaan aikaan, kun diagnoosikin ja ennen kun ei mitään kolotuksia ollut. No pianhan se nähdään ja kuullaan.
Itselläni on reilun 2cm mittainen kasvain ja koko rinta poistetaan. Tällä hetkellä se rinnan kokopoisto tuntuu pahemmalta asialta, kuin se, että minulla on syöpä. Turhamaisia ajatuksia, mutta en voi niille mitään. Mielestäni olen liian nuori menettämään rintani, mutta onneksi minulla on maailman ihanin aviomies, joka kannustaa ja valaa uskoa, että rintapuolenakin olen maailman ihanin :)
Sinulle voimia ja jaksamisia koitoksessasi. Tiedä, että minä kuljen samaa tietä kanssasi ja vielä samaan aikaan. Laitahan kuulumisia tulemaan leikkauksen jälkeen viimeistään. Minäkin laitan niin voidaan vertailla kokemuksia (niinkuin tässä nyt jollain elämysmatkalla oltaisiin ;))
- Rintasyöpälinnunsilmä
- Re: Rintasyöpäamatsoni
- Re: Rintasyöpälinnunsilmä
- Re: Rintasyöpäamatsoni
- Re: Rintasyöpäteituri
- Re: Rintasyöpäseija-anita
- Re: Rintasyöpäkultsikki
- Re: Rintasyöpäraideri
- Re: RintasyöpäSirkku
- Re: Rintasyöpäkultsikki