Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpä
HeiLeikkaus sattui niin "hyvään" aikaan että olin vapaalla ja siitä selvisin oikein hyvin-Oli vain osa poisto ja kaksi imusolmuketta.Että jatkoin töissä käyntiä.Kolmannelta soluhoidolta piti antaa periksi.Tuli sellainen väsymys että en jaksanut tuuri työtässä
.Olen 60+ ja sekin taitaa olla osa syy että veto loppui kesken.Olen muuten vielläkin sairaskirjoilla vaikka olen niinsanotusti puhdas.Niitä vetoja kun ei ole vielläkään löytynyt.Hengen ahdistusta ja kiusallista yskää on ollut koko syksyn.Nyt olen saanut paikan kuntoutukseen joka alkaa ensikuun puolivälissä (marraskuu)ja suunnitelmissa on että aloitan työt ainakin osa-aikaisena joulukuun lopulla.Tämän kuntoutus leirin kustantaa työnantaja 3viikkoa.Kait sillä että noita palveluvuosiakin on 35v.
Aikaa se ottaa että pääsee sinuksi sairauden kanssa.Mutta älä pidä kiirettä.Ole surullinen silloin kun sille tuntuu,teko reippaus vain rasittaa.Onnea matkaan
- Rintasyöpälinnunsilmä
- Re: Rintasyöpäamatsoni
- Re: Rintasyöpälinnunsilmä
- Re: Rintasyöpäamatsoni
- Re: Rintasyöpäteituri
- Re: Rintasyöpäseija-anita
- Re: Rintasyöpäkultsikki
- Re: Rintasyöpäraideri
- Re: RintasyöpäSirkku
- Re: Rintasyöpäkultsikki