Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Aaltotuskailua
Ymmärrän tuskasi, sinulla vielä pienempi lapsi kuin minulla. Äitinä tämä juuri on niin kamalaa. Minun lapset jo 21,18,15 vuotiaita, mutta se itsekäs luopumisen tuska on hirveää. Olen jopa kateellinen miehelleni ym.sukulaisille kun saavat nähdä lasteni varttuvan. Mutta eipä tähän ole muuta lääkettä kuin yrittää ajaa nämä ajatukset pois päästä että olisi edes vähän helpompaa. Kauheata on kun tiedän huonontavani mahdollisuuksiani kun uuvun tämän ahdistuksen alla, ja pitäisi saada voimia taisteluun. Arki askareet kai ja pitää vaan pakottaa itsensä ajattelemaan muuta. Eikä siihen kuolemaan sitten kuitenkaan voi valmistautua. Koitetaan ajatella että meillä olisi tulevaisuus,meidän on taisteltava ! Minulla muuten myös kauheat itsesyytökset, miksi en sitä ja miksi en tätä tajunnut. Mutta onko kuitenkin niin että kaikki on etukäteen määrätty näin tapahtuvaksi, sitä vaan ei haluaisi hyväksyä. Meidän on vaan pakko jaksaa jatkaa päivä kerrallaan!!!!- levinnyt munasarjasyöpäriitta47
- Vain kuulokokemusta. Rauhoitu.Tiedokas
- AaltotuskailuaTuskamuikkunen
- Re: Aaltotuskailuariitta47
- Re: AaltotuskailuaTuskamuikkunen
- Re: Aaltotuskailuariitta47
- Re: Aaltotuskailuakesä-09
- Re: AaltotuskailuaTuskamuikkunen
- Tarkennuksena vieläTuskamuikkunen
- Re: levinnyt munasarjasyöpätoiveikas
- Re: levinnyt munasarjasyöpäriitta47
- Re: levinnyt munasarjasyöpämamma47