Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Aaltotuskailua
Hei Riitta!
Valitettavasti en voi antaa mitään helpotusta, mutta täällä olisi yksi jakotuska. Viime kesästä asti olen yrittänyt rauhoittua ja sopeutua ja vaikka mitä.
Ja itse asiassa nyt olikin taas useampi viikko, että pystyin jopa unohtamaan asian ja nauttimaan jostakin. Palanneesta ruokahalusta, hyvästä leffasta.
Nyt sitten taas, tuska pamahti kuin varkain ja vyöryi yli. Nyt tekisi vain mieli rynnätä Taysiin sitomaan itsensä kettingillä kiinni ja kirkumaan, että leikkaavat sen pois!!! Toivo ja epätoivo vuorottelevat, näenkö kesän? Vai monta kesää? Kuinka vanhaksi saisin lapseni? Ja monet tuntemistani ihmisistä pitävät minua "vahvana ihmisenä". Mutta miten tällaisen keskellä voi olla vahva?
Miten äkkiä se oma ihana arki muuttuu jatkuvaksi painajaiseksi! Miksi ei voi kelata aikaa taakse päin, jotta olisi ymmärtänyt tutkituttaa "ärtyilevän paksusuolensa" ajoissa Activian syönnin sijaan?!
Tämä vuodatus ei varmasti juuri lohduta, tahdon vain kertoa, että samoissa tunnelmissa täällä kamppaillaan. Josko jaettu tuska edes vähän auttaisi?
Onneksi todella on tämä palsta, johon toivon että saa näin vapautuneesti myös tuskaansa purkaa!
Jos Riitta sinulla ei vielä ole mitään rauhoittavaa lääkettä, pyydä ihmeessä. Itse olen syönyt Temestaa (joka kylläkin väsyttää, mutta muuten toimii).
Voit myös halutessasi soitella mulle, laitan numeron yv:nä.
Yritetään pärjätä ja luottaa siihen, että elämää vielä riittää!!
terveisin tuskamuikkunen, 45v.
- levinnyt munasarjasyöpäriitta47
- Vain kuulokokemusta. Rauhoitu.Tiedokas
- AaltotuskailuaTuskamuikkunen
- Re: Aaltotuskailuariitta47
- Re: AaltotuskailuaTuskamuikkunen
- Re: Aaltotuskailuariitta47
- Re: Aaltotuskailuakesä-09
- Re: AaltotuskailuaTuskamuikkunen
- Tarkennuksena vieläTuskamuikkunen
- Re: levinnyt munasarjasyöpätoiveikas
- Re: levinnyt munasarjasyöpäriitta47