Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäisen CEF hoidon jälkimainingit
Minun pitää myös pyytää tehostettua pahoinvoinninestoa viimeiseen CEFiini. Taxoteret olen onnellisesti unohtanut jo, ja eka CEF menikin suht ok, mutta tämän toinen on ollut inhottava. Koko ajan nousee sylkeä suuhun edelleen, vaikka pahin paha olo on nyt ilmeisesti takana. Suu on vähän rikki, pari päivää olin vesiripulilla, ja nukuin neljä päivää.Pahinta on että pahoinvointi taitaa olla osaksi myös henkistä. Ei tarvi kuin katsoa kanyylin jättämää mustelmaa ja alan voida huonosti.. Ajatus letkuista ja pulputtavista lukoista saa vatsan vellomaan :(
Saan tehdä todella paljon positiivista mielikuvaharjoittelua viimeiseen tippaan, etten oksenna jo tiputuksen aikana. Tai ehkä se tuntuu nyt vaan siltä. Lievä pahoinvointi alkoi jo tiputuksen aikana tällä kertaa. Toivottavasti neutrofiilit ovat ensi kerralla paremmassa jamassa ja ehkä henkinen puoli pelittää paremmin, kun kyseessä on viimeinen (hope so) syto.
Pakkohan nämä on vaan kahlata läpi, täytyy muistella omia alkuajan sotatunnelmiani ;) Yhden naisen sota syöpäsoluja vastaan.. Sota voitetaan taistelu kerrallaan ja suurin osa niistä on jo takana!!
Nyt on koti siivottu ja käyn napsimassa vielä juhannusruususta muutaman oksan maljakkoon. Kaikesta huolimatta grillailemme ja jos vain vatsa suo, niin otan lasin pari punaviintäkin :)
- Re: Ensimmäisen CEF hoidon jälkimainingitkevätmieli
- Re: Ensimmäisen CEF hoidon jälkimainingitJulma-Kumma
- Re: Ensimmäisen CEF hoidon jälkimainingitJulma-Kumma
- Re: Elämää CEF:n jälkeenMeriTuuli
- Re: Elämää CEF:n jälkeenJulma-Kumma
- Re: Elämää CEF:n jälkeenkevätmieli
- Re: Elämää CEF:n jälkeenrapu50