Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Joka päivä huono olo

Olen saanut Taxotereä ja Herceptiniä viimeksi vajaa puolitoista viikkoa sitten , mikä oli kolmas kerta.
Minullahan oli silloin myös kuvaukset ja positiivista kerrottavaa oli lääkärilläni.
Minua ihmetyttää vaan tämä jatkuva huono olo.
Viimeksi vuonna -05 olin viikon sairaslomalla ja kaksi viikkoa töissä hoidon aikana - nyt ei puhettakaan että pystyisin.
Olen syönyt kortisonia pian 3 kuukautta, ensin 3mg ja nyt 1,5 mg päivässä, lisäksi minulla oli se Bondonat, minkä olen kaksi viikkoa sitten lopettanut.
Minulla on jatkuva sormien, varpaiden, hartioiden, pään, jalkojen - kihelmöinti ja puutuminen.
Aamulla jonkin aikaa on ihan suhtkoht normaali olo, mutta iltaan mennessä ja jo ennemminkin, olo on ihan kummallinen, kuin huumeessa.
Olen ajatellut että onkohan minulla liian suuri annostus Taxoteressä vai johtuuko tämä kaikkia kortisonista. Jotenkin vaan tuntuu hermot nyt menevän kun ei ole koskaan normaali olotila.
Mä vaan olen nyt niin väsynyt tähän, vaikka kokeiden tulokset olikin hyvät - mutta kun kaiken kyytipoikana on ollut vielä lokakuussa herpeksen aiheuttama ruusu, reidessä on 15x30 cm:n mustelma kun astuin harhaan emännänjatkolta ja tulin nenälleni betonilattiaan, INR oli perjantaina yli 10, siihen sain piikin,
en tahdo saada nukutuksi ja ......olen vaan nyt niin väsynyt.

Jos joku jaksaisi jollakin lailla auttaa.......

seliisa | 4.11.2007 klo 21:07:07